torsdag 24 september 2009

Trollisbesökare

Nu börjar tiden då alla vill se dom söööööta Trollisarna =) Idag var Opals nya matte här och i morgon kommer mina underbara kollegor förbi och vill gosa. På lördag kommer Ann & co och på tisdag nästa vecka är det dags för Topas nya matte att få se honom live. Klart att dom ska få gosa med trollisarna, dom är ju UNDERBARA =)
Som sagt var Opals nya matte över ikväll på en fika och gosade med busfröna. Jag tror minsann också att hon blev väldigt förtjust i Atlas. Kul att han får lite uppmärksamhet - min älskling.

Det är så kul för att Tommy är annars måttligt intresserad utav MINA katter. Jag ger dom mat, vatten, gör rent lådan och gosar. Det är knappt att han klappar på dom. Så kommer det då en kattungeköpare och då är det HAN som babblar mest om vilken underbar ras det, hur bra det har gått för Atlas på utställningar etc *haha* Ibland babblar han så mycket att jag måste flika in och rätta honom i det han säger ;) Han är för rolig !! Ja se karlar!!!

Opal kommer att bli en sällskapskisse till en kanontjej här i Åkersberga som jag känner sen tidigare och det känns så bra.
Nu kommer jag att sova gott!

Kram M

3 kommentarer:

  1. Min sambo jimmy är precis likadan :)
    Ja, dom är för roliga karlarna, fniss.

    Kram/Tissin

    SvaraRadera
  2. Jag vill också träffa trollisar!!!
    Synd att vi bor så lååångt bort från varann!!! :(

    Trevlig helg!
    //Matte Daniella med katterna

    SvaraRadera
  3. Daniella: Ja, det är fktiskt synd! Hade varit roligt att få dom fotade av ett proffs!

    SvaraRadera