onsdag 23 september 2009

Hage och fodervärd

Natten som var, var inte kul. Jag hade satt alla Trollisar i hagen och det har gått bra hittills, dom har faktiskt stannat där hela natten. Som ni förstår så var det inte så inatt. Grabbarna Bus rymde på en gång och jag hörde hur Astrid pratade med dom. Diamant kan ju inte rymma så hon satt och pep. Försökt att ignorera det först men det går inte när lilla stumpan piper. Så jag bar över henne och hon blev nöjd =)
Idag tar jag bort hagen, den fyller liksom ingen funktion längre *haha*
Med tre hungriga kastrater som älskar kattungefoder, suck, så tog jag hem en kartong från jobbet och gjorde ett hus till maten så att den blir lite mer svåråtkomlig *hehe*



Lyckades fota Topas idag som visar hans personlighet. Vild!! =)



Min gode vän Ann har hittat en jättebra fodervärd åt mig!! Den blivande fodervärden ringde idag och var supertrevlig. Allting kändes jättebra och sen vet jag att jag kan lita på Ann när hon säger att personen är bra och trevlig! Det känns så kul eftersom jag trodde att det nästintill skulle vara omöjligt att hitta någon bra. Vi ska träffas framöver och dom ska få träffa Diamant =) Det jag kan säga nu är att Diamant är kullens valium *hihi*

Imorgon kommer Opals nya matte. Berättar om hur mötet gick i morgonkväll.

Kram M

3 kommentarer:

  1. Åh, Topas, vilken härlig liten tjej, så söt! :)

    kram/Tissin

    SvaraRadera
  2. Topas bugar och tackar för vänliga ord och hälsar att han är ju faktiskt en pöjk ;)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ja, just det ja, fniss.
    Säg förlåt och ge honom
    en STOR nospuss från mig :):):)

    SvaraRadera