fredag 11 september 2009

Lådträning

Minns inte hur tidigt jag satte in lådan till kattungarna i dom tidigare kullarna. Idag kände jag iallefall att det var dags. Nu är dom ju stadiga på benen och busar och springer runt så det är nog snart dags för nästa steg - gå på lådan! Trollisarna var nyfikna på vad jag ställde in för rolig sak och undersökte den men sen har dom inte brytt sig *haha*




Det var ett tag sedan som jag ställde ut Atlas nu och jag har inte badat honom sen dess. Han börjar att bli lite fet i pälsen och han får lätt små fina tovor som går att kamma ut, tackolov! Ska nog ta och bada honom i morgon. Det borde vara väldigt tacksamt att bada en katt som man bara vill få ren och inte i showkondition =)

Nu har jag till 99 % bestämt mig för att behålla Diamant =)
Trevlig helg!!

kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar