måndag 21 september 2009

Trollisar - igen

Nu tar sig både Opal och Topas över kattunge"planket" utan problem. Lilla Diamant har inte ens försökt. Ja, för hon är en faktiskt en liten prinsessa och vill bäras över. Hon sitter och piper ynkligt tills någon lyfter upp henne. Har precis gjort det och det tog inte många minuter förns hon somnade i min hand =)
Vad jag har sett så är både Opal och Topas rumsrena men tyvärr inte Diamant men det är nog inte långt kvar förns hon också är det. Tur i oturen då att hon inte kan ta sig ur hagen när vi inte är hemma ;)

På torsdag kommer Opals kanske blivande matte på besök. Det ska bli jätteroligt, hoppas att hon gillar honom. Det är en kvinna som alltid har haft katt och tycker nu att det är väldigt tomt i huset sedan hennes senaste katt flyttade till katthimlen. Om jag inte minns fel så blev den katten 19 år!!!

Måndagar brukar alltid innebära fullt ös från att man kommer innanför dörren så jag har inte hunnit att fota. Jo, en bild blev det på Diamant när hon sitter i katthagen och väntar på att jag ska lyfta över henne, sötisen!


Visst är hon väl söt??

Kram M

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa hon är jättesöööööööööööt.
    Kram Ann

    SvaraRadera
  2. *Hahaha* Vad bra att du tycker det, då kanske hon kan flytta hem till er ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Om vi inte hade så många så skulle hon få göra det :-)

    SvaraRadera