tisdag 8 september 2009

Äntligen!

Japp nu äntligen har Telia åtgärdat felet och Tommy har fixat med kontakterna inne så nu fungerar allt igen! Perfekt, för då kan jag skriva lite om ingenting i min blogg *hihi* Det första jag gjorde när jag fick igång datorn var att delta i IFokus fototävling och sen i en fototävling på jobbet, kul! Jag har inga stora förhoppningar men det är alltid kul att delta =)
Jag vill börja med att tacka för alla gulliga gratulationer vi har fått till vårat giftermål! Tack för rader i bloggen, telefonsamtal, sms och fina kort som vi har fått med posten. Jag blir SÅ glad!!
Så vad har hänt??
Vardagen tragglar på och nu börjar jag att längta tills att man får lite julledigt ;)
Trollisar..trollisar ..trollisar!!Jag börjar ana deras små personligheter nu. Topas är vildbatten som bits, busar och vill vara med hela tiden. Opal är lite lugnare på alla sätt *hihi* Lilla Diamant är en mammagris som piper om Astrid är FÖR långt borta. Även hon är den lite lugnare typen. Jag har faktiskt anmält henne till Birkas utställning. Har ingen aning om hur hon kommer att bli men jag chansar ;) Så är deras personligheter just nu men vi får väl se vad jag skriver om 5 veckor =)
Jag har verkligen försökt att fota dom små liven men det är INTE lätt! Dom är för små för att vara intresserade av viftande och skallrande saker och för nyfikna för att sitta stilla så det som händer är att jag sätter dom tex i soffan och sätter ögat vid kameran och "BONK" så har dom sprungit in i kameran, suck! Jaja, på torsdag när dom fyller fyra veckor så ska jag ha tålamod och försöka om och om igen.
Först en favorit i repris ( nästan )



Här kommer det en bild på Opal som övervakas av mamma Astrid



Avslutningsvis en bild på busfröet Topas!



Nu ska jag titta på Idol!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar