måndag 14 september 2009

Bajslycka =)

*Hahaha* JA, ni läste rätt!! I morse när jag gick upp så såg jag att det låg en liten korv i kattlådan i katthagen! Tänk att man kan bli så glad för lite bajs ;) Lille Opal stod sedan och krafsade å krafsade å krafsade innan han tillslut satte sig och gjorde sina behov. Man blir alldeles rörd när dom är så duktiga! Nu har jag äntligen fått dit plast i botten på hagen ifall att det händer små olyckor så att inte parketten blir förstörd.
Tänkte visa er en bild på hur det ser ut när Trollisarna hör att vi har kommit hem och vill upp och gosa =)



Fullt ös ena stunden för att sedan somna in i en hög.



Jag har betalat för framsidan på Rag-Times nästa nummer. Häromdagen fick jag skickat till mig hur det kommer att se ut av Martina. Jag blev mer än nöjd, det såg kanonfint ut!! Tror inte att jag får lägga upp den här så ni får hålla er tills ni får numret eller tills jag visar den på bloggen *hihi*

Ha det så bra!
Kram M

2 kommentarer: