tisdag 15 september 2009

GÄÄÄÄÄÄÄÄSP!







Lilla Diamant är tröttisen i gänget =) SKrev tidigare att jag skulle behålla henne till 99 % men ni ska veta hur jag velar!! Jag blir tokig på mig själv! Tur att hon bara är 5 veckor så att jag har tid att tänka ;)
Ni får ursäkta mina konstant suddiga bilder!! Jag förstår inte vad som har hänt, jag gör precis som jag alltid brukar och ändå blir det suddigt. Börjar jag få dålig syn, är jag darrig på handen eller inte tillräckligt snabb på att trycka av.....På torsdag när det är 5 veckors bilder så ska jag verkligen anstränga mig för att få till det!
En söt bild fick jag iallefall till i svartvitt



Dagens inlägg avslutas med en bild på Astridgumman som övervakar fotograferingen av Diamant =) Plus en storleksskillnadsbild *hihi*





Kram M

2 kommentarer:

  1. Åh såå söööt :*

    SvaraRadera
  2. De blir bara underbarare och underbarare!!! :) :)

    Tass och kram från oss!!

    SvaraRadera