torsdag 17 september 2009

Trollisar 5 veckor

Vad lovade jag nu igen.......hmmmmmm...jo, skarpa bilder...harkel....jag lovar för mycket *hihi*
Fem veckors bilderna som jag har tagit läggs ut på hemsidan. Här tänkte jag först visa en rolig bild på en trollis. Lägg märke till den statiska pälsen =)



Det var visst Diamant som inte ville fotas ;)



Topas gör nya rymninsförsök hela tiden, så nu får dom nog snart vara i hela huset. Trollisarna är jätteduktiga på att gå på låda. Som idag när Topas var på låda och Diamant höll sällskap och åt lite sand.



Passade på att väga dom också. Diamant har knappat in bra på sina bröder och väger nu lika mycket som Opal, 560 gram. Jag anade det för man riktikgt känner att hon är en liten klump när man lyfter henne, gosgumman! Topas förblir tyngst med sina 576 gram.

Det var allt för idag!

Kram M

4 kommentarer:

  1. Den första bilden va för härlig, fniss.
    Måste bara säga, det är SÅ KUL att få läsa om trollisarna :)
    Dom är sååååååå SÖTA!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Tissin!!
    Dina ord värmer =)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jättesöta!

    Elvis hälsar att man ska sitta still när kameran kommer fram och så lägga huvudet lite på sned och se söt ut.

    Linda och Elvis

    SvaraRadera
  4. Åh Elvis om du ändå kunde komma hit och lära dina busiga halvsyskon! Brukar önska att dom var som du när det är fotodags =)

    Kram Gammelmatte

    SvaraRadera