fredag 26 juni 2009

Snart helg!

Nu är det snart helg, bara en arbetsdag kvar. Skönt!!
I morgon ska jag stå på bakluckeloppis i Täby och sälja lite barnkläder och böcker. Det ska bli kul. Har aldrig gjort något sådant tidigare. Såg på väderprognosen att det ska vara fortsatt fint väder så det är bara att ta med sig solskyddsfaktor och massor av vatten.
Mest av allt längtar jag ändå tills på söndag då det är kattutställning i Uppsala. Det är ju så roligt att träffa kattfolk och titta på katter, lyssna på domarna och bara prata katt =) Fanatic från Astrids senaste kull ska ställas i Kalmar så det blir kul att höra hur det har gått. Apropå Astrid så ska jag kolla om hon har fått några hallon när jag kommer hem ifrån utställningen. Som jag har längtat till den dagen! På söndagkväll kommer det förmodligen att bli ett långt inlägg med utställninssammanfattning och Astridrapport, kul!


PUSS!!!!/ Loke


Ha en skön solig dag!
Kram M

5 kommentarer:

  1. Hahah vad konstigt jag ska också stå och sälja på en loppis imorgon :D
    sen ska jag tala om att jag inte kommer följa med på utställningen på söndag.. För en av mina bästa kompisar ska flytta til Spanien den 1/7 så på lördag är det sista gången jag kommer träffa henne :( Så vi kommer gå ut och äta på kvällen och ha lite mys :) så klockan kommer kanske bli lite för mycket ifall jag ska upp tidigt morgonen efter...
    Men jag kommer hålla tummarna för er! ;)

    Kram Nathalie

    SvaraRadera
  2. Hej Nathalie!
    Ok, då förstår jag att du inte kan följa med på söndag. Synd, då har jag ingen att tissla och tassla med ;)
    Bra att du håller tummarna!!
    Ha en kul kväll nu med din kompis =)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag ska dit på söndag som besökande så
    måste ju leta upp dig för att hälsa :)
    Kram/Tissin

    SvaraRadera
  4. JA, det ska bli jättekul att träffa er båda!!!! =)
    Tissin: Jag är en låååång tjej med brunt hår i tofs. Är där med Ann som har med sig Trasan, det visste ju du vem det var!
    Kram Maria

    SvaraRadera