lördag 6 juni 2009

Äntligen!!!

Det märks att sommaren är här för att nu är det fullt upp med dagisavslutningar, studentmottagningar och grillmiddagar. Jättetrevligt men det är lite synd när allting ska krocka som jag ofta tycker att det gör.
Det har inte blivit mycket till sömn inatt för att Astridgumman LÖPER!! Äntligen!!!Försöker att lugna min trötta sambo med att hon snart ska åka iväg så blir det lite lugnare på nätterna. Sömnbrist gör ingenting för mig så länge det är som nu, positiv sömnbrist =) Så nu är vi tillbaka på start igen med den här bloggen. Astrid löper och i morgon far jag och Ann iväg till Linköping och Ecco. Sen blir det till att vänta i tre långa veckor. Den här gången ska jag inte väga henne och luras av hennes viktuppgång utan bara kolla på tuttarna. Det har synts jättetydligt dom tidigare gångerna.
Den här gången får ni hålla tummarna hårdare *haha*
Sätter in en bebisbild som man inte kan få nog av!


Kram M

1 kommentar:

  1. Va kul!Vi ska hålla alla tummar och tassar
    här hemma så det går bra denna gång.
    Hihi, va spännande :)

    Kram, Marie (Tissin)

    SvaraRadera