söndag 7 juni 2009

Atlas på promenad

Nu har jag lämnat Astridgumman till hennes kavaljer Ecco. Det var mycket fräs och morr från Astrids sida. Ecco jamade olyckligt och smög efter henne i rummet. Martina är på utställning i Örebro idag så jag får en rapport ikväll hur det går. Längtar!! Det brukar ta ett dygn innan Astrid accepterar hanen så det är bara till att vänta. Jag får se vad Martina skriver ikväll =)
Grabbarna här hemma ( inkl Tommy ) tycker att det har blivit lugnt och skönt och ligger mest utsträckta på soffan och sover. Dags att aktivera Atlas!!
Atlas är den perfekta katten att gå i koppel med. Han följer efter mig utan krångel och kommer när jag ropar. Problemet är bara när han ligger så fint på gräsmattan i kvällssolen och jag hukar mig för att fota. Då resar han sig genast upp för att komma och gosa *haha*
Några mysiga utebilder blev det idag iallefall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar