lördag 13 juni 2009

Goseligos!!

Det här är mitt hundrade inlägg, jippi!! Det trodde jag väl aldrig, att jag kunde skriva så mycket om mina fyra små pälsklingar!! Tanken var från början att jag bara skulle skriva om kattungarna som tidvis kommer att finnas i huset men tänk så man kan ändra sig! Idag fick jag en viktrapport från Naishs ägare Ann, 3960gram väger han och det är inget fett det kan jag lova så som han springer runt *haha* Han är 7 månader. Det är en bra vikt, han kommer snart att gå om sin mamma Astrid som väger 4,5kg =)
Vilket trist väder det är. Det kan vara skönt ibland att ha en mulen, regning dag så att man kan mysa och tända massor utav ljus men nu tycker jag faktiskt att det har varit för många sådan dagar. Nu vill jag och katterna ha sol och värme!
Atlas hann ifall gosa lite med sin lurviga mage på balkongen mellan dropparna. Varje gång jag sa "Atlas, goseligos" så snurrade han och vred sig i alla möjliga konstiga vinklar *haha* Han är ju för söt!!




Kram M

2 kommentarer:

  1. Visst är det konstigt beroendeframkallande med blogg...?!! (Och det är ju vi andra som läser oerhört tacksamma för *smile*)

    SvaraRadera
  2. *Haha* Ja, verkligen! Det var som när man hittade till kattforumet. Man blev fast direkt!

    SvaraRadera