tisdag 16 juni 2009

Inredning

Jag bara älskar gamla sockerlådor, dom är såååå vackra! Såg en i en antikaffär i Enebyberg som jag blev lite sugen på men jag köpte den aldrig. Dagarna gick och jag kunde inte få den ur huvudet så idag var jag förbi efter jobbet och köpte den =) Så fiiin!Lowa ska få ha den i sitt rum för att ha sina leksaker i. Den passar också perfekt under sängen, det är bra eftersom hon inte har ett så stort rum. Atlas blev genast nyfiken när jag ställde ut den för fotografering.



Efter fotograferingen gick jag ett varv på tomten. Så härligt väder, jag har verkligen saknat solen. Till min stora glädje såg jag flera smultron som hade mognat. Smakade ett par stycken mmmm jättegoda!!




Slutligen måste jag berätta att jag satt i helgen och surfade runt på olika inredningsbloggar för att titta på vackra bilder och för att få inspiration. Där var det en bloggare som tipsade om en bok om den slitna lantliga stilen. Jag beställde den och fick den i brevlådan idag. Underbar bok!!!



Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar