måndag 15 juni 2009

Domarfördelning UK

Nu har UK lagt ut sin domarfördelning! Dom är snabba dom =) Såg att klubben även har lagt ut antal katter i varje ras, roligt. På söndagen när jag kommer med busfröet Tiga så är det 20 ragdolls. På lördagen var det endast 12 st. Tiga ska bli bedömd av en domare som heter Stéphan Bernard, ett nytt namn för mig så det ska bli kul. Hoppas att det är en domare som pratar och visar mycket. Ann ska ställa Trasan i HP klass och i seniorklass. Det kommer nog att gå bra för att han är en riktig snygging!!
Jag längtar jättemycket till den dagen då utställningen är, dels för att det är utställning och så borde jag kunna se om Astrid har fått hallontuttar =)
Ha en bra vecka !
Kram M

2 kommentarer:

  1. Stéphan Bernard ska vi också ha på söndagen! Och Lene Glem på lördagen....MEN jag har inte fått ngn bekräftelse?!
    Det ska bli jätteroligt att ses Maria!
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  2. Jaha, vad konstigt...jag fick min idag.
    Ja, det ska verkligen bli kul att ses =)
    Kram Maria

    SvaraRadera