onsdag 10 juni 2009

Here we go again =)


Nu har jag och Astrid kommit hem ifrån Linköping. Den här gången jamade hon bara som en tok första kvarten men sen lugnade hon sig, skönt! Jag måste säga att det var väldigt bra med tajmingen den här gången med hennes löp. Hon började att löpa på torsdagen så det var perfekt att åka på söndag och jag hade inget annat planerat då. Eftersom det var beräknat att hon skulle ha kull idag eller i morgon om hon blev dräktig sist så hade jag tagit semester dom dagarna. Nu var hon inte dräktig men jag behöll semesterdagarna ändå och det var tur eftersom det var dags att hämta hem henne idag. Perfekt bilåkarväder var det också, dvs mulet, svalt och lite duggregn. Det som sätter lite griller i mitt huvud nu är att hon fortfarande löper. Hon hann knappt innanför dörren förns hon vrålar och Atlas försöker att para henne....Martina har sett att Ecco och Astrid har fått till det iallefall 5 ggr så det känns ju bra men att hon fortfarande löper......Det är väl inget konstigt i sig men Martina tyckte att det verkade som att hon gick ur sitt löp när dom hade fått till det den gången när dom gjorde det länge.
Jaja, det är bara att vänta och se!
Det känns som att hela det här inlägget är en favorit i repris *haha*
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar