onsdag 3 juni 2009

Parningsplaner

Jag är en riktig planeringsmänniska. Sen går det inte alltid som man har tänkt sig men men,, det får man ta då =) Ta tex Astrids nästa kull som jag redan vet vad jag ska ha för tema på och nej det blir inte Djävulstema *haha* Nu håller jag på att fnula på vilken hane jag skulle vilja para Tiga med. Det är inte aktuellt förns tidigast årsskiftet när alla tester är gjorda och hon har fyllt ett år. Planera kan man ju göra ändå! Eftersom jag inte vet ifall hon är true, mid eller high white så har jag en önskan om att para henne med en colourpoint. Jag har tagit kontakt med en uppfödare och det var ok att låna hennes hane! Jättekul!! Han har det Tiga inte har dvs bra öronsättning och bra profil. Nu gäller det bara att hon kan hålla honom fertil för man vet ju aldrig hur det blir med skvätteriet ;)
Kram M

2 kommentarer:

  1. Hej, Tissin från forumet här.
    Bara måste säga, vilken otrolig vacker bild
    på Astrid!
    Hon är så vacker den tösen, ojojoj.
    Kram från Tissin

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för din kommentar! Kul att du har hittat hit =)
    Kram Maria

    SvaraRadera