måndag 29 juni 2009

Loppis och hallon

Glömde att berätta hur det var på bakluckeloppisen i lördags. Kön ringlade lång när vi kom dit. Det var rekord när det gällde försäljare så det förklarade saken. Parkerade bilen och hann knappt öppna bakluckan förns andra nyfikna försäljare kom och kikade vad man hade med sig. Jag hade med mig barnkläder i storlek upp till ett år, böcker och några ljusstakar. Det var jättefint väder, som det har varit senaste veckan. Jag tycker att det var lugnt med besökare. Dom kloka var nog på stranden eller ute med båten el dyl. Vi hade parasoll så det var helt ok att stå där en hel dag dvs 5 tim. Det som besökarna tyckte var intressant av mina grejer var helt klart böckerna och ljusstakarna. Ett och annat barnplagg sålde jag också. Det var kul att sitta vid sin baklucka och prata med folk och framförallt att titta på folk. Vi hade en äldre dam mittemot oss som hade vävt jättefina mattor. Såg inte att hon fick någon såld men däremot så köpte folk hennes hembakade bullar. Dom gick som smör i solsken, kul!
Måste också berätta att jag hade lagt barnkläderna i två av mina älskade sockerlådor och det var flera som ville köpa lådorna, men dom vill jag inte sälja =)
Jag kan absolut tänka mig att göra om det!

Synd att ingen ville kommentera tuttbilderna...Lade ut bilderna på ett forum och skickade bilderna till Martina. Både Martina och flera forumister skrev att det helt klart var hallontuttar!! Hoppas, hoppas verkligen att dom har rätt. Jag tro det först när jag ser att Astrid ökar i vikt mellan vecka 5 och 6. Återkommer då med viktrapport!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar