söndag 14 juni 2009

Åh nej....=)

Regnet slutar aldrig att upphöra dropp dropp dropp. Var tvungen att rädda några blommor som jag har planterat i krukor utan dräneringshål, fy på mig! Nu står dom iallefall under tak så får vi hoppas att jorden hinner torka upp innan blomman ruttnar.....
Sitter just nu på golver i vårat data/ klädrum och knappar på tangentbordet. Fick ett ryck idag och har precis målat klart ett klaffbord som jag har som databord. Det blev också vitt, precis som byrån som jag skrev om tidigare. Det blev kanonbra. Nu får det stå och torka till i morgon. Nästa projekt i det här lilla rummet blir att måla väggarna vita. Nu till rubriken. När jag precis hade målat klart och gick ifrån bordet som står i köket så ser jag i ögonvrån hur Astrid hoppar ifrån vårat matbord till det nymålade bordet!!!!!!! ÅNEJ!!!!!!!! Snabbt som attan lyfte jag bort henne. Hann tänka att det kunde bli en rolig effekt med söta tassavtryck men nej. Astrid har så mycket päls imellan tårna så det blev mest en "ruffsig" yta där hon hade landat *haha*




Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar