måndag 1 mars 2010

Lite fler kattungebilder =)

Första mars och ännu en vintermånad avklarad, jippi vad skönt!

Nu har jag slutat att ge p-piller till Astridgumman. Det känns väldigt bra! Tanken är nu att hon ska gå ett tomt löp innan hon får besöka sin stilige kavaljer Frappe som dessutom blev NOM på utställningen i helgen =) GRATTIS!

Apropå Frappe eller chokladbullen som Yvonne kallar honom, så är som jag skrev i ett tidigare inlägg, en av Tigas kattungar brun colourpoint precis som sin far. Den ksttungen, en hona, var den som var absolut lättast att fota. Hon ser precis ut som en liten köttbulle, såååååååååååååå SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!







Nej, f´låt skrev jag köttbulle?? Jag menar ju förståss att hon ser ut som en mini Chokladbulle *fniss*

Kram M

3 kommentarer:

  1. Hej, det va ett tag sen :)
    Fniss, köttbulle, ja så söt! :):):)

    Kom på måste ju tala om att jag känner din fodervärd till Märtis, hihi va världen är liten ibland!
    Kramisar/Marie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, jag har saknat dina kommentarer =)
    Kul att du känner Kristin!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej, tack, det värmer :)
    Ja, världen är så liten. Känner henne från Rabalder, hälsa henne från mig,
    KRAMISAR/Marie

    SvaraRadera