måndag 8 mars 2010

Solkatt nr 3

Det trodde jag väl aldrig, ja att det skulle bli kanonväder i dag så Loke också får vara med som en solkatt, härligt! Dom här bilderna visar när Loke satt på trappen och mötte mig när jag kom hem från jobbet.







Historien om min "nya" bil verkar fortsätta. Radion på den hade jättedålig mottagning. Jag har ett års garanti och säljaren sa att jag fick lämna in den på närmaste verkstad om det var ett garantijobb. Tji fick jag!!! Peugeothandlaren i SÄtra har haft den vid två tillfällen för att laga felet men inte lyckats. Tro´t eller ej men jag blev nästan gråtfärdig sista gången jag hämtade bilen och trodde att den skulle fungera. Dom trodde att det var så enkelt som att byta antennen men icke, dom trodde att dom hade lagat felet men icke!! Bad min mammas man ringa upp dom för att han är lugn och saklig och jag var så ARG!! Säljaren sa att han ska kolla upp en verkstad och återkomma till mig. Det sa han i fredags och han har inte ringt ännu =( Hur svårt kan det vara??? I morgon ringer jag upp så får vi se vad han säger. Jag är så trött på det här nu men tänker inte ge upp!!! Jag är trött på att lyssna till gamla cd skivor från 00-talet =) *BLÄ* till Sätra motorcenter!!!

Kram M

3 kommentarer:

  1. Mysigt att det första man ser när man kommer hem är en sån vacker solkatt!!!

    Kramar från oss!!

    //Tre katter med matte Daniella

    SvaraRadera
  2. tråkigt med bilen..superfina bilder du tagit av loke,men jag vill se gangster mer:)kram annika

    SvaraRadera
  3. Tre katter: Tack för snälla ord!!

    Annika: Du och din Gangster *haha*

    Kram Maria

    SvaraRadera