torsdag 25 mars 2010

En stor dag

Ja, idag är det en stor dag för våran älskade 4-åring Lowa. Hon har nämligen tappat sin allra första tand! Nu har hon lagt den i ett glas med vatten i sitt rum så hoppas hon på att tandfén kommer inatt och lämnar en guldpeng =)



Igårkväll fick jag ett målarryck =) Ja, jag fick en stor lust att måla helt enkelt! Så jag hämtade en liten "blomkorg" som jag hade köpt för ett tag sedan. Den var helt okej som den var men med lite vit färg så kulle den bli ännu snyggare ;)





Den är inte riktig klar ännu. Jag ska sandpappra den lite så att den blir lite matt i färgen och lite nött så att den ser gammal ut. Älskar gamla grejer =)

Kram M

4 kommentarer:

  1. snygg den blev i vitt..Roligt med Lowas tand,hoppas tandfen kommer inatt...
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar den! Får visa en bild sen när den är sandpapprad och planterad med fina vårblommor =)
    Vi ses på lördag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Kom det någon tandfé till Lowa? kanske inte blev någon guldpeng utan en av papper :)

    SvaraRadera
  4. SUPERSNYGGT!
    Vad duktig du är! :)

    //Kram
    Daniella

    SvaraRadera