lördag 27 mars 2010

Proppmätt !

Idag for jag och Lowa iväg till min bästa kompis Annika som bor i Nykvarn utanför Södertälje. Det var ett besök jag verkligen har sett fram emot då vi inte ses så ofta.

Väl framme fick Lowa ett påskägg fullproppat med godis och det bjöds på lunch. Min favoriträtt, bakad potatis med skagenröra. Jag åt två med MYCKET röra. Jag var så hungrig när jag kom och sen är det ju så gott så det kändes som att jag bara åt och åt och åt *haha*

Efter lunchen bar det av till några små mysiga prylaffärer och vi avslutade våran lilla turné på Taxingeslott. Vackert ställe! Jag kan verkligen tänka mig hur fint det är där på sommaren, härligt =) Trots alla fina saker jag tittade på så köpte jag faktiskt ingenting!!! Jo, ok en liten sparkatt till Lowa.

Tillbaka till Annika igen så blev det fika och en massa prat innan det bar av hemåt igen. Mätta och belåtna efter en mysig dag så for vi hem.

Hemma blev det en kanonmiddag för Tommy som fyller år idag. Jag åt och åt och åt. Efter middagen fyllde jag på med godis =S . Nu är jag verkligen PROPPMÄTT! URK!

Äsch, i morgon är det en ny dag och en ny tid nämligen sommartid!!! Härligt!!

Kram M

2 kommentarer:

  1. Tack Maria,det är alltid lika trevligt när du är här:)Tack för att du finns kompis,du är bäst,kram

    SvaraRadera