torsdag 4 mars 2010

Diamants dejt

Planeringsmänniska som jag är så har jag pratat med en hanägare som har en stilig hane som jag tror skulle passa bra till Märtis ( Diamant ). Sen kan man ju aldrig veta vad dom tycker om varandra men det är en annan femma ;) Parningen blir tidigast i Augusti så jag är verkligen ute i god tid *haha* Fick en gullig bild på Märtis av fodervärdarna och jag ska planera in nån helg här i mars så jag får se henne. Dom skrev att hon var lite pipig, kanske att hon redan är på gång att löpa det är ju trots allt mars. För fodervärdarnas skull så hoppas jag inte att så är fallet!

Har pratat med Nettan och Tigas underbara kattungar har verkligen blivit i rymmar tagen =) Jag hoppas på att åka dit nästa helg och ta lite nya bilder på Sötnosarna. Tills dess får ni nöja er med dom här som jag tog i helgen









Har skickat ett blombud till min mamma och hennes man idag för att jag uppskattar så mycket att dom ställer upp när det krisar med dagishämtning odyl. Det vore kul att vara på plats och se hennes min men det går ju inte så jag får istället vänta på hennes glada samtal!

Kram M

1 kommentar:

  1. UNDERBARA! VILL HA! Finns väl inget underbarare
    än raggisungar :)
    Kramis/Marie

    SvaraRadera