fredag 26 mars 2010

Planering & foder

Freeeeeeedag!!!!!!! Underbart!!!

Imorse gick Lowa upp med mig redan vid 5-tiden och sprang till sitt glas med tanden i och tittade nyfiket och mycket riktigt, däri låg det en blänkande guldpeng!!!Vilken lycka!

Vet ni, igårkväll när jag låg och väntade på att John Blund skulle komma så låg jag och tänkte på vad nästa kull ska ha för tema. Det var mycket tänkande. Den här gången skulle det vara kul med engelska namn......men det lutar nog åt svenska för att nu har jag kommit på ett perfekt tema som låter bättre på svenska......Nyfikna?? *Hihi* det var det som var mening!

Katter är väl ändå för roliga! Igår när jag öppnade säcken med torrfoder som jag hade köpt hos veterinären så blev alla nyfikna och åt med stor aptit. Det var igår det men nu är inte maten intressant längre *suck* Nu har jag blandat ut den med den vanliga maten dom får så får vi se om dom petar ut den vanliga maten =)

Nej nu har jag bestämt att våren är här! Nu är det slut på skid och skridsko säsongen så dom sakerna ställer jag långt in i förrådet ;)





Trevlig helg!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar