söndag 28 mars 2010

Astrid och ett rabarberblad

*Swisch* där försvann en timma och det märks verkligen! I morse satt jag och åt frukost vid 8 tiden och det är inte likt mig som brukar äta vid 7 på helgerna. I den här familjen är vi väldigt morgonpigga och kvällströtta ;) Men jag klagar inte, jag gillar att ta till vara på dagen än att bara ligga i sängen. Kanske lite tantvarning *haha*

Imorse när jag släppte ut katterna på balkongen så fick jag syn på mitt vackra rabarblad som en kollega har gjort till mig. *Pling* en idé ploppade upp att jag skulle fota Astridgumman i det där bladet och så blev det! Ett trettiotal bilder senare så lyckades det iallefall bli några hyffsade där man ser ögonen och där hon tittar mot kameran.











Nä, nu ska jag börja med storstädningen här hemma! Det kommer att bli lite lättare att gå upp i morgon då man vet att man bara har fyra arbetsdagar framför sig! Ha en bra vecka =)

kram M

1 kommentar:

  1. Vackra bilder på prinsessan!! :)

    Tassar
    //Tre katter med mams

    SvaraRadera