måndag 22 mars 2010

Glad!

Idag var solen tillbaka och genast så blir man gladare och piggare trots att det är måndag. I morse var det ljust redan när jag steg upp 5:10, härligt!!!

Jag är lite fånig men det känns sååååå kul att ha en riktig hemsideadress, varför har jag inte skaffat det tidigare???? Det är faktiskt stor skillnad när folk frågar efter adressen och slippa behöva säga, har du papper och penna för den här är omöjlig att komma ihåg! Ok, beredd?? http:web.telia.com/~u 605........ja ni förstår ju!!! Nu säger jag bara plättlätt tillemoras.com =)
Tänk att man kan bli glad för så lite *haha*

Ljust var det när jag kom hem från jobbet också =) Tog fram kameran och letade efter ett offer *hehe* Men nä! Kattera överlistade mig och ville inte fotas idag. Tillslut retade jag Atlas med en bit snöre och fick till en bild! Tjohoooo!



Andra saker jag blir glad för är när jag ser mina olivträd som har fått massor med nya skirt gröna blad. Man blir lycklig för mindre ;)



I morgon bär det av till vetten med Gangster, Atlas och Astrid för vaccinering. Så nu ska jag ta fram en varsin bur till dom. Det blir mycket att kånka i morgon !

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar