torsdag 2 december 2010

Domarfördelning Birka 12 Dec

Idag fick jag ett mess från min braiga hålla-koll-kompis Ann. I messet var frågan om jag hade sett domarfördelningen och det hade jag ju Inte så jag var tvungen att ringa upp henne på direkten för att jag vara så nyfiken =)

Sagt och gjort och jag fick reda på att Trollis skulle få Geir Edvardsen som domare. Har ingen större erfarenhet utav honom men det lilla jag kan säga är att han inte är min favorit ;)







Men men, det ska bli väldigt roligt och det är alltid roligt att få en ny domare och höra vad denne har att säga. Trots att standarden är detsamma för alla domare så kan åsikterna variera, så är det väl i alla bedömningssporter.

I helgen kommer nya bilder på Leyas kattungar, i morgon fyller dom 6 veckor =) Lägger ut bilder i helgen!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar