tisdag 14 december 2010

Oj, jag glömde....

Nu är det mycket som snurrar i mitt lilla huvud. Som tillexempel tankar kring om Astrid är dräktig, vilken kattunge ska jag välja från Leya, planera kattutställningar, val av hane till Trollis osv.

Igår när jag drömde mig bort om kattungar så kom jag på det!!! Orkidékullen fyller ju tre år den 6 december!!Min allra första kull i mitt alldeles egna stamnamn, en speciell känsla =)



Hur har dom det idag??
Jo, vi tar dom från vänster. Först ut är S*Tillemora´s Brassia som bor hos ett pensionärspar och har det toppen. Han heter nu Ozzy.


Tvåa är S*Tillemora´s Miltonia, Mille har det bra hos Elin och ragdollkompisen Melker.



Trean på bilden är S*Tillemora´s Ludisia, Disa som bor hos mamma och är en mkt bestämd liten dam på dryga 7kg =)



Längst fram i bild har vi S*Tillemora´s Dendrobium som jag inte har någon kontakt med idag. Det var en uppfödare som köpte honom till ett pensionärspar. Tyvärr har jag ingen bild.

Sist i bild är S*Tillemora´s Catleya, Leya som jag nu ska köpa en kattunge ifrån. Hon bor hos en underbar familj i Skåne och även hon är idag en stor tjej med bra typ.





Stort GRATTIS Små orkideérna som nu har blivit stora =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar