lördag 18 december 2010

Vikter

Jag vet att man inte ska väga sina katter för att det är bättre att titta till kroppsmassa och storlek. Det blir missvissande om man väger en tjock katt och tycker att Min katt väger 8 kg!!! Men jag tycker Ändå att det är kul att väga mina katter =) Som Astrid tex, hennes normala vikt är 4.3 kg och hon är normalhullig. Igår var jag bara tvungen att väga Trollis då jag tycker att hon har blivit en stor tjej.

Vågen stannade på 3,2kg. Det måste ju vara en ganska bra vikt på en 7månaders hona. Astrid vägde 3.7kg vid ett års ålder så jag kan tänka mig att dom kommer att bli ganska jämnstora.

Idag ska jag som sagt iväg till Nettan och fota hennes kattungar, så kul! Bilder lägger jag upp här i bloggen i morgon =)

Ha en skön lördag!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar