tisdag 7 december 2010

Årets julkort =)

Dom senaste åren har jag haft bra tajming med att ha kattungar hemma som jag kan ha med på julkorten. Det är inget fel med vuxna katter Men med kattungar är det lättare att fånga deras uppmärksamhet. Trollis, tänker säkert ni och mitt svar blir *hahaha* Det lilla yrvädret är så svårfotad att mitt tålamod nästan brister varje gång ;) Jag gjorde iallefall ett försök med sistnämnda damen.....







Visserligen kunde det ha blivit roliga julkort av dom bilderna ;)
Nej, det var bara att hämta Astridgumman.....några blev sådär......







Tillslut började både jag och katterna ledsna på mitt underliga beteende så då fick jag nöja med sista bilden jag tog på Astrid och här nedan ser ni det färdiga resultatet =)



Atlas underbara uppfödare har hjälpt mig med texten på kortet!

Kram M

1 kommentar:

  1. Då måste du kolla in Postens kampanjsida i år, http://www.levandejulkort.se/

    Skitsnygg sida där du får välja mellan 4 kameror och andra inställningar och plåtar av levande renar LIVE!

    Jag fick till en med fet solnedgång igår!
    /H

    SvaraRadera