söndag 19 december 2010

S*Big Breeze´s kattungar

Igår for jag iväg mot Nettan i snöyran för att fota hennes tre hankattungar. Narniakullen. Väl framme kliver jag in i rummet där dom är och möts av tre stycken små söta köttbullar =) Dom var helt underbara!!!!!Tre hanar, en i varje teckning. De är ju så läckert! Först ut är den blåa bicolourhanen som har vitt på öronen och kommer att säljas som ren sällskapskatt.





Det är faktiskt svårt att se skillnad på colourpointhanen och mittedhanen när man inte ser tassarna på bild eftersom inte colourpointhanen har hunnit få så tydlig färg på hakan. Tur är att jag minns vem jag fotade först, här kommer mittedhanen.





Sist ut är colourpointhanen som är störst i kullen





Avslutningsvis har jag en gosbild och en kullbild. Kullbilden blev sådär...haha...Nettan kämpade för att få ordning på dem medans jag höll i kameran. Då vet ni varför det blev så oskarpt ;)







Det ska bli väldigt spännande att följa dom här små köttbullarna =)

Kram m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar