fredag 17 december 2010

Åtta veckors bilder

Nu har åtta veckors bilderna kommit på min tilltänkta framtida avelshona. Jag trodde att det skulle bli plättlätt att välja men tji fick jag. Det är såååå svårt att utgå ifrån bilder. Mycket handlar om vilken vinkel man tar ifrån, ljus osv.

Från allra första början så blev jag dööökär i den feltecknade honan. jag älskade hennes uttryck och typ redan när hon var tre veckor. Sen blev jag kär i den andra honan och var inställd på att välja henne nu Men nu vet jag inte.

Både jag och Ann har granskat bilderna och jag tror att det lutar åt den feltecknade...eller.....Typmässigt ser hon bättre ut..Min hjärna säger välj den typmässigt bästa och mitt hjärta säger välj den rätt tecknade som också är fin....SUCK! Här kommer bilder på den rätt tecknade:





Och den feltecknade:




Förstår ni mitt dilemma? ;)

Susanne ska fota dom bredvid varandra så får vi se vem jag väljer tillslut =)

Trevlig helg!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar