onsdag 15 december 2010

Fyra små dvärgar =)

Det är så många bra erbjudanden på "lyx"kattmat i butikerna. Häromdagen köpte jag Gourmetpåsar som var fem för något och jag går på allt och köper. Inget fel med det Men Fröken fin dvs Astrid lär sig snabbt att det finns godare mat än nån gammal Whiskas så hon rynkar på sin lilla rosa nos och väntar på att jag ska erbjuda något bättre =)

Alla katterna har sina egna små personligheter, ja det är nästan så att man kan döpa dom efter dom sju små dvärgarna.

Glader måste ju vara Gangster som älskar alla. Han är alltid på humör för kel och gos.
Blyger är Loke som är Gangsters motsats dvs Blyg och älskar bara mig =)
Trötter får bli Astridgumman som bara sover och sover och sover
Trollis då? Ja, det som kännetecknar henne är att hon alltid är hungrig och busig. Busig ja!! Där har vi det, hon är självklart Toker =)

Fick höra att en uppfödare från Holland är intresserad av samma kattunge som mig. Kul! På fredag kommer jag förmodligen att få 8 veckors bilder och då ska jag bestämma mig.

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar