onsdag 8 december 2010

Trollis bus

Trots att Astrid mest sover hela dagarna så märks det att hon inte är hemma. Det är väldigt gott om plats i sängen. Trollis jamar lite olyckligt ibland så nog tror jag att hon saknar Astrid hon också. Pratade med hanägaren igår, jättetrevligt! Hon berättade att dom hade det så bra och Astrid åt med god aptit och dom har fått till det vid flera tillfällen, kul =) Om jag inte minns fel så var det runt den 28 december som det har gått tre veckor, då ska vi kolla om det är några hallon.

Tillbaka till Trollis =) Har fotat henne lite och trots lite oskarpa bilder så tycker jag att dom blev ganska fina. På nån bild ser man bara hennes bakhuvud men jag gillar när det inte är det vanliga, sitt-rakt-upp-titta-in-i kameran-bild =)
Smaken är som baken, här kommer bilderna.











I morgon torsdag så är det dags att bada Trollis för helgens utställning. En dag tidigare än jag brukar men jag har helt enkelt inte tid på fredag och då får det bli så här. På lördag hämtar jag hem Astrid =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar