lördag 4 december 2010

6 veckors bilder

Nu har dom kommit, bilderna på dom två bruna bicolourena som jag väljer mellan. Varför just dom två kan man ju undra, det är faktiskt färgen jag är ute efter. Har länge velat ha en brun ragdoll och varför då inte en bicolour =) Självklart är typ och look viktigare och dom här två töserna ser inte helt fel ut, i mina ögon. Här kommer lite blandade bilder på dom











Det är otroligt svårt att avgöra på bilder och jag ska bestämma mig helt när dom är åtta veckor men nu lutar det åt tjejen på bilden nedan då jag gillar hennes typ och look.



Hennes sköna stil är det inte heller något fel på *fniss*

Idag har jag fotat lite julkort, det gick sådär.....visar i nästa vecka!

Kram M

1 kommentar:

  1. Helt underbara små liv! Vi är så spända och nyfikna på vad det blir :):):)

    SvaraRadera