måndag 29 november 2010

Fem veckor...

Har Leyas kull hunnit fylla nu. Eftersom jag tror att jag har en favorit så valde familjen som äger henne att bara fota henne den här veckan. Helt ok för mig då jag förstår att dom inte hinner fota alla fem varje vecka. SÅ här kommer några bilder på godingen =)








Underbart söt men vilken kattunge är inte det?! Hihi

En tråkig nyhet jag fick höra idag är att en av Tigas nyfödda kattungar har vandrat över regnbågsbron.....R.I.P

Vad händer annars här hemma?? Ja, Astrid sover och sover och sover och behagas inte vilja löpa, suck. Gangster och Loke som är utekatter har nu gått i ide och vänder i dörrhålet när dom känner kylan i näsborrarna.

Lilla Trollis växer och tigger mat så fort man är i köket haha Vi ska på utställning den 12 december och är nu också anmäld till Gävle 9 januari, kul!

I morse när jag körde mot Norrtälje så visade bilutetempmätaren minus 18 grader, brrrrrr!!

Kram på er / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar