lördag 6 november 2010

Vindsurfingkullen 2 år idag!!


Ojojoj vad tiden går fort!!

Det var alltså två år sedan som Naish, Fanatic, Mistral, Tiga, Bic och Neilpryde kom till jorden. En härlig kull på fem killar och en tjej. I varje kull finns det någon som har ärvt sin mammas otroligt lugna temperament dvs valiumkattungarna. I den här kullen var det Fanatic och Mistral. Tiga och dom andra brorsorna var det lite mera fart och bus i och är fortfarande vad jag har hört *hihi*

Tyvärr ligger mina bilder på den här kullen på en dator som inte funkar, surt! Men nån bild har jag ju bla på Naish som heter Oscar idag, nedan



Hur har dom det idag?
Jo, Oscar ( kastrat ) bor hos min kattkompis Ann, Fanatic heter Elvis och är numera en kastrerad kille och bor hos Linda, Tiga väntar nu kull och bor hos Nettan, brorsorna Bic och Neilpryde ( kastrater )som heter Nisse och Pelle har det bra hos Ulrika i Oxelösund och tillsist Mistral som jag tror bor kvar hos sin matte, kastrerad i Kista.

Stort GRATTIS underbara VINDSURFINGKULLEN!!!!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar