måndag 24 oktober 2011

Valiumkattungar

Idag blir kattungarna fyra veckor, hurra hurra hurra hurra! Nu börjar dom att få spring i benen och bus i blick =) Ja, hälften av dom...

I Astrids kullar så har det alltid varit nån eller några kattungar som är lite som katten Gustaf. Gillar mest att äta och sova. DOm hänger inte heller riktigt med sina speedade syskon när dom rejsar runt utan sitter och viftar lite med tassen när dom swichar förbi.

SOm tex i vindsurfingkullen där dom var 6 kattungar. Fem hanar och en hona. Fyra av dom var speedos dvs normalbusiga kattungar och sen hade vi två valium Fanatic och Mistral. Det var killarna som mest tog det piano. Dom var också superenkla att fotografera, jag satte dom i soffan och där satt dom snällt och tittade tills jag jag lyfte ner dom igen =)

Nu har Trollis två valium i sin kull och det är dom bruna syskonen dvs Hera och Dionysos. Dom sitter och slickar lite på filten i kattungehagen medans dom blåa syrrorna är på väg mot mig i full karriär när jag pratar med dom *haha* Dom är sådana underbara personligheter allihopa!

Idag visar jag bilder på syskonen valium =) varsågoda!





Ikväll ska jag bygga på de andra varvet på hagen, ja ni förstår varför ;)

I morgon blir det bilder på systrarna bus =)

Kramar Maria

4 kommentarer:

  1. Oj Oj vilka sötnosar. Man får nog komma och kattnappa snart ;-)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja du och Nathalie får ta och komma förbi snart och gosa =)

    SvaraRadera
  3. Detta är utan tvekan den farligaste bloggen just nu. GUD så söta de är! Helt underbara allihop, förstår varför du känner redan nu att Hera stannar. *dör litegrann* Massa pussar till dem allihop från mig!
    Kram, Erica

    SvaraRadera
  4. Hihi vad rar du är Erica =) Kul att du gillar Hera!Hoppas nu att hon utvecklas åt rätt håll ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera