söndag 30 oktober 2011

Kattungebesök

Idag har vi haft besök av Afrodites nya familj =)

Redan när jag hade lagt på luren efter mitt första samtal med den nya ägaren så kändes det så rätt! Och det visade sig att jag också hade rätt =)

Jag tror det var kärlek vid första ögonkastet både för Afrodite och dom nya ägarna *hihi* Afrodite är en väldigt nyfiken och alert kattunge som jag tror kommer passa perfekt i sitt nya hem.

Kattungarna hade sovit hela morgonen och var väldigt pigga och lekfulla när våra gäster var här, bra timing. Strax före när dom skulle gå så somnade tjejerna i sin lilla koja med sin nya filt, som dom nya ägarna hade med sig, medans lille köttbullen Dino strosade runt lite i hagen.

Jag måste säga att det är en speciell lycka som sprider sig i kroppen när man har hittat rätt köpare och allt känns SÅ BRA!!

Ikväll går jag och lägger mig med ett leende på läpparna =)

Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar