tisdag 18 oktober 2011

Ett finger med...

Hmmm visste inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik på det här inlägget. Tänkte på Jag måste skryta lite....men det där med ordet skryt låter inte så bra ;)

Till saken. I helgen som var nu så var två barnbarn till Astrid ( S*Happy Rag´s Mara ) på utställning och båda blev nominerade av domaren! Dvs den domarens bästa fertila hona respektive hane som h*n bedömde den dagen. Båda var avkommor till S*Tillemora´s Cattleya från min första kull. Om jag inte minns fel så är dom syskon också =)


S*Tillemora´s Cattleya, mamman

Dottern som blev nominerad kommer från S*Ace of Diamonds, söt blå mitted med bläs


Brorsan blev inte bara nominerad en dag utan båda!!! Hur kul som helst!!


Vilken fantastisk helg det måste ha varit för uppfödaren Susanne! Stort GRATTIS Susanne, jag är SÅ GLAD för din skull!! S*Ace of Diamonds är stamnamnet ;)

Ps. Ett litet finger har jag med, dom är ju ändå mina och Astrids barnbarn *Hihi* Ds

Kramar Maria

1 kommentar:

  1. Jag bugar och tackar för gratulationerna snälla Maria =)
    Det är ju också din "förtjänst" eftersom katterna är barnbarn till underbara Astrid så ta åt dig lite av äran du med.
    Kram Susanne

    SvaraRadera