måndag 10 oktober 2011

S*Tillemora´s Afrodite

Idag fyller kattungarna två veckor =) En efter en börjar dom att öppna sina ögon. Det medför också till att dom börjar röra sig mera i bolådan så jag har planer på att dom ska få flytta till ett större place så dom kan stärka sina små ben.

Dom blå bicolour systrarna Afrodite och Artemis har öppnat sina ögon helt medans dom bruna syskonen är på god väg.

Jag tänkte fota dom till hemsidan men dom är sååå svårfotade och jag blir alldeles svettig när jag kämpar med dom små *haha* Så därför får hemsidan vänta med nya bilder till nästa vecka då jag gör ett nytt försök.

Däremot tänkte jag försöka visa bilder för er på bloggen men då tar jag en och en dag för dag. Det borde jag klara av ;)

Först ut är Afrodite =)







En sötnos som nu ser ut som ett litet marsvin <3

Kramar Maria

3 kommentarer: