fredag 28 oktober 2011

Övar sig =)

Som jag har skrivit tidigare så har jag anmält Hera som stannar och Artemis som flyttar till Gävle till januariutställningen ( långt ord ) i Rasbo. Artemis ska bli en avels och förhoppningsvis en utställningskatt. När jag åker på utställning så har jag alltid med mig kattungarnas fluffkorg, om man kan kalla det korg ;)

Då dagens bilder är på Artemis så tänkte jag att hon skulle få öva lite att sitta i fluffkorgen ;) I början var det bus!



Sedan satt hon fint och tittade och lyssnade efter vad hennes syskon hittade på för bus =)







Efter fotograferingen så tänkte jag bjuda kattungarna på lite blötfoder och Artemis högg in direkt!! DOm andra var måttligt intresserade ;) Jag var iallefall glad att jag fotade Artemis före maten, kolla hennes stil *haha*



På söndag får Afrodite besök, ska bli så kul och spännande =)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar