torsdag 20 oktober 2011

Jag har bestämt mig

Den här gången går jag på min magkänsla. Kattungarna är bara tre och en halv vecka men jag har redan bestämt mig för vem som ska stanna och vem ska gå ;) Min hemsida uppdaterar jag inte själv så infot där kommer när min kommpis har tiden att uppdatera.

Först en liten bild på Dionysos


Bara text blir ju så trist *hihi*

Ok, tillbaka till ämnet!

Hera, brun bicolour stannar.

Artemis har en spekulant men vi avvaktar lite till för att se hur hon utvecklas då hon i sånafall säljs till show och avel

Afrodite säljs som sällskapskatt ev show

och slutligen killen i gänget, Dionysos som säljs som en sällskapskatt ev show.

Det jag menar med Ev show är att jag inte kan avgöra än om dom är bra typade men nu tycker jag dom ser lovande ut ;)

Kramar Maria

1 kommentar: