söndag 16 oktober 2011

Kattungarna 3 veckor

Ja, i morgon fyller kattungarna tre veckor! Dom blir bara sötare och sötare för var dag som går ;) Veckan som kommer nu så ska dom få flytta till en preliminär kattungehage. Jag längtar faktiskt tills jag ska fixa iordning den, det blir först på tisdagkväll då jag har det som behövs =) Det ska bli kul att få se dom små liven vingla runt och upptäcka den "stora" världen =)

Nu på morgonen har jag fotat syskonen. Jag viftar som en galning med diverse grejer men i den här åldern gäller bara en sak "VAR ÄR MIN MAMMA PIIIIIIP" Så det var några svettiga minuter tills jag bestämde mig för att det fick duga.
Bilderna kommer ut på hemsidan men även här för er som inte kan hålla er *haha*


S*Tillemora´s Artemis



S*Tillemora´s Dionysos



S*Tillemora´s Afrodite



S*Tillemora´s Hera


Det var allt för idag! Ha en trevlig vecka =)
Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar