onsdag 19 januari 2011

***SOL***

Vilket underbart väder!! Jag blir så glad när det är sånt här väder. Sitter gärna och äter lunch kisandes bara för att känna solen medans andra vänder ryggen till *fniss*

Så fort jag kom hem ifrån jobbet så släppte jag ut alla ketterna på balkongen och dom njöt!! Själv passase jag på att hämta lite ved och busa med Gangster som hängde ut med tassen ;)



När katterna är ute på balkongen så brukar jag passa på att att ta ett varv med dammsugaren eftersom Loke och Trollis är rädda för den. Dammsuga kan man aldrig göra för mycket när man har katter.

Astrid satt och njöt på räcket och tog sig en smakbit av den sedan länge döda humlen.





Man får allt lite vårkänslor, fast jag vet att det är lååångt kvar. Längtar tills man kan vädra och riktigt storstäda och putsa fönstrena. Ahhhhhh!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar