onsdag 12 januari 2011

Snön faller...

Fick faktiskt lite vårkänslor häromdagen när det var strålande sol och mitt olivträd hade fått nya skira blad. Takdroppet gjorde sitt till =) Gangster och Loke har älskat att vara ute nu dom här dagarna när temperaturen har legat runt nollan. Jag tror att det skönt för dom att kunna strosa runt på dom skottade stigarna utan att frysa om tassarna.

Idag vräker snön ner och killarna har hållt sig inne. Dock så vill Astridgumman ta lite luft på balkongen och då var inte Gangster sen att hänga på. Han gillar att sitta på balkongräcket, på en änden och spana. Så gjorde han även idag och fick på sätt sätt skydd mot dom stora snöflingorna.



Snart ska jag ta tjuren vid hornen och gå ut och skotta.

Nu närmar det sig! På fredag åker jag, Lowa och Ann till Norrköping och hämtar min nya lilla fodervärdskisse. Det ska bli så kul och spännande att få se henne live! Hon har redan fått ett nytt namn av sina fodervärdar. Namnet är Elsa och passar bra ihop med Märta ( S*Tillemora´s Diamant )Så sött <3

Tar med mig kameran på fredag så ska jag försöka att ta lite bilder på Elsa. Hursomhelst så berättar jag på fredagkväll hur det har gått.

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar