lördag 8 januari 2011

Förberedelser

I torsdags så badade jag Trollis och hon är sååååå duktig. Jamar och gör några flyktförsök men annars superduktig, verkligen! Som i vanlig ordning känner jag mig inte så nöjd med pälsen men nu har jag tagit mitt förnuft tillfånga och tänker att jag har gjort mitt bästa och det är bra nog ;) Väl på utställningen ska jag få låna ett balsamspray av Ann som kommer att göra susen.

Nu har jag packat mina utställningsgrejer. Det blir alltid att man kollar en extra gång innan man bär ner allt till bilen. Huvudsaken jag får med mig burskynke, bekräftelsen och stamtavlan....och så Trollis förståss =)

Lägger även fram kläder till morgondagen då jag ska gå upp vid fyra tiden och möta Ann vid halv 6. Det är skönt att gå upp i tid så man slipper stressa på morgonen.

Om jag inte kommer hem fööör sent så rapporter jag hur det gick i morgonkväll =)

Kram och Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar