söndag 16 januari 2011

Elsa nytt

Har fått uppdatering ifrån Elsas fodervärdar och allting går jättebra! Hon sov i sängen mellan fodervärdarna på natten. Hon har ätit och gått på lådan =) Märtis är fortfarande lite skeptisk och fräser men då är inte Elsa sen att fräsa tillbaka *fniss* Elsa verkar vara en tjej med mkt skinn på nosen, en riktig tuffing vilket är jättebra!

I och med att Loke har varit inne en hel del pga kylan så har han funnit en ny vän i Trollis. Dom jagar varandra och smånafsar på varandra. Hmmmm smånafsar katter....jaja ni förstår vad jag menar ;) Hursomhelst är det roligt för att Trollis har mkt spring i benen och varken Gangster eller Astrid är roade av hennes lek och upptåg.

Nu har det varit mkt på kattfronten men nu tror jag faktiskt att det kommer att vara lugnt ett tag. Astrid är troligtvis inte dräktig då vågen har stått stilla. Inga utställningar är inplanerade förns i början på mars och Elsa har jag nu fått "hem".

Mars däremot blir det fullfart igen med utställningar och så ska jag nog boka tid för Trollis hjärt och njurtest. Fy vad nervös jag kommer att vara....Men det ska jag inte oroa mig för nu!

Må så gott!!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar