söndag 25 september 2011

Det rör sig

I morse låg Trollis på mattan framför mina fötter. Jag sitter och tittar på henne, min fina katt. Jag tittar på hennes lilla men bulliga mage och magen går upp och ned av hennes andningar och sen "boink boink" ! Jag riktigt ser hur det är nån som bökar i hennes mage, så häftigt!!

Jag får en känsla av att det nu är väldigt nära tills nån vill UT! Det dröjer nog inte till nästa helg som jag hoppas.....

Nu, ikväll gick Trollis in i garderoben i datarummet. Hon vill aldrig vara där annars. Hon tittade på dörren, jag öppnade, hon gick in och blev kvar. Jag blir så nervös. Hon var där runt en halvtimma men har nu kommit ut- Puh!

Hon har inte visat något intresse för bolådan, bara precis när jag tog fram den men ingenting sen dess =/ Kanske det blir födsel i garderoben? Fine for me, det är bara kläder jag inte använder på det hyllplanet så det går bra ;)

Fortsättning följer så fort det händer =)

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar