tisdag 20 september 2011

8 veckor

Nu är det nära! Så spännande så jag nästan spricker! Har många frågor i huvudet som vill Trollis ha mig med när det är dags? Hur kommer hon vara som mamma-flyttar runt dom-beskyddande osv...Det visar sig, jag vet men jag kan ändå inte låta bli att tänka på allt ;)

Vägde Trollis idag och nu ligger hennes vikt på 4 kg. Kul med vikt då vissa tycker att det stämmer ( som jag ) med uträkningen medans jag har läst om uppfödarkollegor som har honor som blivit stora och sen visar det sig att det bara är en där inne =)







I morse när jag satt med Trollis i soffan så kände jag rörelser i hennes mage. LYCKA!! Det är en sån otroligt häftig känsla, precis som när man själv var gravid och kände små sparkar *kärlek*

Kram M

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt det ska bli med Trollis ungar. Ser verkligen fram emot det :-)

    SvaraRadera